Prodajni inženir za področje označevanja v industriji

Zakaj mi?

V podjetju EMA d.o.o., ki se ponaša z več kot tridesetletno tradicijo, smo z vizionarskim pristopom postali vodilni ponudnik sistemov označevanja v industriji. Metode označevanja so odvisne od proizvodnega procesa in zahtev uporabnika. Partnerjem ne ponujamo samo opreme, ampak s strokovno ekipo servisa zagotavljamo brezhibno delovanje naprav, kakor tudi rezervne dele. Ponujamo vzdrževalne pogodbe s katerimi lahko zagotovimo kratke odzivne čase, pomoč na daljavo ali nadomestne naprave za čas popravila. Naša inženirska ekipa lahko vgrajene naprave nadgradi z avtomatizacijo procesa in integracijo v bazo podatkov uporabnika

Gre za odlično karierno priložnost, da se pridružite ekipi v stabilnem in hitro rastočem slovenskem podjetju z globalno tržno orientacijo. Več o podjetju lahko preberete na naših spletnih straneh www.ema.si, www.bluetraker.com in www.emsplace.eu.

Zakaj vi?

Ker ste oseba, ki ima rada izzive? Ste morda na točki, ko iščete en izziv več na področju prodaje? Imate izobrazbo tehnične ali komercialne smeri in hkrati izkušnje z B2B prodajo? Ste ciljno naravnani, odgovorni, uživate v stiku z ljudmi, imate prodajne in predstavitvene sposobnosti, uspešno obvladujete stresne situacije, komunikacija z zahtevnimi sogovorniki pa vam predstavlja izziv? Radi bi vas spoznali, saj iščemo strastnega prodajnega inženirja, ki ima izkušnje z B2B prodajo in bo okrepil našo ekipo ter prispeval k pospeševanju prodaje na področju industrijskega označevanja in racionalizacije obstoječih proizvodnih procesov.

Ključne naloge in odgovornosti:

  • kontaktiranje potencialnih kupcev in iskanje novih prodajnih priložnosti,
  • vodenje prodajnih aktivnosti,
  • ohranjanje in negovanje odnosov z že obstoječimi kupci,
  • dobro poznavanje konkurence,
  • poznavanje Intrix CRM – priporočeno,
  • praktična predstavitev izdelkov pri kupcih ter nudenje tehničnih rešitev,
  • spremljanje ključnih kazalnikov uspešnosti, ter skrbništvo za programe ter proizvodnjo in trženje etiket,
  • priprava prodajnih ponudb in skrb za realizacijo le-teh.

Pričakujemo:

  • vsaj VI. stopnja izobrazbe tehnične smeri z izkazanimi komercialnimi izkušnjami,
  • izkušnje z B2B prodajo,
  • vsaj 3 leta delovnih izkušenj na področju prodaje tehničnih izdelkov in industrijske opreme,
  • zaželeno poznavanje industrijskih sistemov avtomatizacije,
  • dobro poznavanje orodij MS 365,
  • aktivno znanje angleškega jezika,
  • vozniški izpit B-kategorije.

Dodatne kompetence:

  • dobre ustne in pisne komunikacijske sposobnosti,
  • proaktivnost,
  • sposobnost reševanja kompleksnih problemov,
  • dobre organizacijske sposobnosti in sposobnosti upravljanja s časom,
  • samoiniciativnost in odločnost za delo v dinamičnem okolju,
  • zavezanost k stalnemu učenju in osebnemu razvoju.

Ponujamo:

  • delo v inovativnem okolju po načelih timskega in ustvarjalnega sodelovanja,
  • konkurenčno plačilo, stimulativne delovne pogoje, ter nagrajevanje,
  • možnost strokovnega in osebnostnega razvoja,
  • sklenitev delovnega razmerja za nedoločen čas s poskusnim obdobjem treh mesecev,
  • drseči delovni čas od ponedeljka do petka,
  • lokacija dela je na sedežu podjetja v Celju in na terenu.

Če ste se v našem razpisu prepoznali in imate ustrezne kompetence, željo po strokovnem ter osebnem izpopolnjevanju, Vas vljudno vabimo, da se prijavite tako, da izpolnete obrazec spodaj. Se že veselimo!

Prijavni obrazec:

Zaposlitev - Intrix HRM

Kraj

Zaradi varnosti in enostavnosti postopka, prosimo, če naložite PDF datoteko. Največja dovoljena velikost datoteke je 5 MB.
Scroll to Top