Zakaj mi?
V podjetju EMA d.o.o., ki se ponaša z več kot tridesetletno tradicijo, smo z vizionarskim pristopom postali vodilni ponudnik sistemov označevanja in sledenja blaga v Sloveniji, od proizvodnje linije do končnega kupca. Od leta 2004 smo se v podjetju specializirali tudi za razvoj rešitev za sledenje plovil v Telematiki pod blagovno znamko BlueTraker. Danes razvijamo in proizvajamo napredne rešitve za sledenje in spremljanje plovil, ki temeljijo na hibridni mobilni in satelitski tehnologiji. Programska oprema bazira na Microsoft rešitvah na MS Azure platformi in SQL bazami podatkov.
Gre za odlično karierno priložnost, da se pridružite ekipi v stabilnem in hitrorastočem slovenskem podjetju z globalno tržno orientacijo, jasno vizijo in uveljavljenim produktnim portfeljem. Več o podjetju lahko preberete na naših spletnih straneh www.ema.si, www.bluetraker.com in www.emsplace.eu.
Zakaj vi?
Ker ste ciljno naravnani, odgovorni, uživate v stiku z ljudmi in imate odlične prodajne in predstavitvene sposobnosti ter uspešno obvladujete stresne situacije. S svojo visokošolsko izobrazbo smeri strojništva, elektronike, elektrotehnike, mehatronike ali podobnih tehničnih smeri imate dobro tehnično podlago, ki vam bo omogočila razumevanje in predstavitev projektov in rešitev našim strankam.
Vaše veščine v komunikaciji z zahtevnimi sogovorniki, so ključne, vaša strast do prodaje pa je vaš »driver« pri doseganju prodajnih ciljev.
Ključne naloge in odgovornosti:
- pridobivanje inženiring projektov,
- načrtovanje projektov po projektnih fazah (priprava projekta, priprava koncepta rešitve sistema avtomatizacije, korespondenca s partnerji in podizvajalci, priprava specifikacije sistema v sodelovanju s tehnično ekipo, priprava prodajno- izvedbene pogodbe),
- vodenje projekta od povpraševanja, izdelave kalkulacije, uskaljevanje z izvajalci do priprave kupoprodajne pogodbe,
- identifikacija in izbor ustreznih dobaviteljev, učinkovito pogajanje skladno s projektnim planom in projektno ekipo,
- aktivno sodelovanje z ostalimi oddelki (razvoj, prodaja, nabava, tehnična izvedba, ...),
- vodenje prodajne skupine za uspešno implementacijo in optimalno realizacijo projekta.
Pričakujemo:
- najmanj VI. stopnja tehnične izobrazbe, s področja strojništva, elektrotehnike, mehatronike ali podobne tehnične smeri,
- 2 leti delovnih izkušenj na področju tehnične prodaje v industriji,
- poznavanje industrijske avtomatizacije,
- poznavanje sodobnih trendov v industriji (industrija 4.0, SCADA, MES ...),
- prodajne, pogajalske in organizacijske sposobnosti,
- samostojnost, iznajdljivost, komunikativnost,
- aktivno znanje angleškega jezika,
- vozniški izpit B- kategorije.
Dodatne kompetence:
- samoiniciativnost in odločnost za delo v dinamičnem okolju,
- dobre analitične in finančne sposobnosti,
- konceptualno mišljenje in strateška naravnanost,
- sposobnost timskega dela in sposobnost upravljanja s časom,
- odgovornost do dela in doseganja ciljev.
Ponujamo:
- delo v inovativnem okolju po načelih timskega in ustvarjalnega sodelovanja,
- konkurenčno plačilo, stimulativne delovne pogoje, ter nadpovprečno nagrajevanje,
- možnost strokovnega in osebnostnega razvoja,
- sklenitev delovnega razmerja za nedoločen čas s poskusnim obdobjem šestih mesecev,
- drseči delovni čas od ponedeljka do petka,
- lokacija dela je na sedežu podjetja v Celju, po preteku poskusnega obdobja pa delno hibridno.
Če ste se v našem razpisu prepoznali in imate ustrezne kompetence, željo po strokovnem ter osebnem izpopolnjevanju, Vas vljudno vabimo, da se prijavite tako, da izpolnete obrazec spodaj. Se že veselimo!